TRÆN MED ANDRE

HOLDTRÆNING

Holdtræning er for dig, der godt kan lide at træne sammen med andre på mindre hold. Der er fokus på kvalitet og korrekt teknik, og derfor er der altid max. 8 deltagere på holdet. Det betyder alle deltagere bliver rettet og guidet igennem træningen. Det føles altså lidt som havde du valgt personlig træning, bare til en billigere pris.

Under holdtræningen vil du opleve at kunne yde mere end når du selv træner, og ofte mere end du tror, du kan. Der er musik i højtalerne, og du træner sammen med andre i et sjovt og motiverende fællesskab.

Uanset hvor du er i dit træningsforløb, vil der være workouts til træningen som giver dig udfordringer – både konditions- og/eller styrkemæssigt.

Til hver træning bliver du guidet og vejledt, og uanset niveau kan du deltage, da øvelserne tilpasses individuelt. Under forløbet vil du lære nye øvelser at kende og derved udvide dit øvelsesregister til din egen træning.

Er du nybegynder eller har du aldrig deltaget i min træning anbefaler jeg, at du vælger holdet Get Strong kl.18.15, hvor der er ekstra fokus på teknikgennemgang til hver træning.

Har du større skader, der skal tages hensyn til, bedes du kontakte mig inden at du tilmelder dig, så jeg kan vurdere om holdtræning er det rigtige for dig.

DET SIGER DELTAGERNE OM HOLDTRÆNING:

Jeg vil gerne give mine varmeste anbefalinger af Camilla som personlig træner og holdtræner. Camilla er inspirerende og får mig til at yde mere end jeg troede jeg kunne.
Der er fuld power på i holdtræningen, det er hårdt, det er sjovt og jeg har det fedt bagefter. Camilla vejleder og holder øje med at alle på holdet udfører øvelserne korrekt, så skader undgås. Kan kun give ros til Camilla.

Det er en fornøjelse at træne hos Camilla! Grænser flyttes under hendes kyndige og profesionelle vejledning - mens ord som “du kan godt” og “ tro på dig selv” venligt gives, så man lige giver den en ekstra tand.
Hun er altid super behjælpelig med gode råd om kost og motion.

Det er bare den fedeste følelse i kroppen når man har været under Camillas kyndige (men hårde) hænder.
Det har i den grad udvidet min horisont hvad angår træning og kan varmt anbefales!

Super dygtig, altid glad og inspirerende. Hårdt på den fede måde. Kan varmt anbefale Camilla!

Jeg kan varmt anbefale træning hos Camilla. Hun er fantastisk. Jeg har fået ny inspiration til min træning.

Nye hold starter 25. marts!

PULS 'N' POWER

Holdet Puls 'N' Power er for dig der ønsker en bedre kondition. Det er en time for dig, der kan lide at få sved på panden og blive presset på pulsen!

Timen er bygget op af cirkeltræning eller workouts i højt tempo, hvor der både indgår styrkeøvelser og konditionstræning, så pulsen kommer godt op.

Vi kommer hele kroppen igennem og bruger både kropsvægt samt redskaber som kettlebells, TRX, prowler, medicinbolde, stepbænk, boksepude mm.

Alle kan deltage.

Puls 'N' Power - Mandag kl. 17.00 - 17.55

10 x træning på flg. datoer:

25/3, 1/4, 8/4, 15/4, 29/4, 6/5, 13/5, 20/5, 3/6, 12/6*

Ingen træning i uge 17 & 22  pga. Ladywalk. *Er en onsdag

GET STRONG

Get Strong er et hold, hvor der er fokus på øget styrke, og det er holdet for dig, der ønsker en stærkere krop!

Timen er bygget op omkring basisstyrketræning, hvor fokus er styrke af hele kroppen. Du lærer basisøvelser til hele kroppen og hver træning af en blanding af nye og kendte øvelser.

Vi bruger kropsvægt, kettlebells, TRX, vægtstænger, vægtskiver, medicinbolde mm.

Holdet kl.17.00 er for tidligere deltagere eller dig som er vant til at træne.

Holdet kl. 18.15 er for dig som er begynder samt tidligere deltagere.

Get Strong - Onsdag kl. 17.00 - 17.55 - ØVET

Holdet kl.17.00 er for tidligere deltagere eller dig som er vant til at træne.

10 x træning på flg. datoer:

27/3, 3/4, 10/4, 17/4, 1/5, 8/5, 15/5, 22/5, 29/5, 5/6

Ingen træning i uge 17

Get Strong - Onsdag kl. 18.15 - 19.10

Holdet kl. 18.15 er for tidligere deltagere samt dig som er begynder med styrketræning.

10 x træning på flg. datoer:

27/3, 3/4, 10/4, 17/4, 1/5, 8/5, 15/5, 22/5, 29/5, 5/6

Ingen træning i uge 17

HVOR?

Træningen vil finde sted i Fys & Fitness “Træningssalen” på Mejsevej 6B, 6950 Ringkøbing

PRIS

Holdene kører i 10 uger(uge 13-23 ) - der er ingen træning i uge 17 og ingen træning mandag d. 27/5 pga. Ladywalk.

Det koster 1.000 kr at deltage på et hold.
Min. 5 deltagere for at holdet gennemføres. Max. 8 deltagere pr. hold.
Tilmeldingen er bindende.

Jeg glæder mig til at træne med dig!

DET MED SMÅT
  • I henhold til persondataloven gøres der opmærksom på, at du ved booking af træning, yin yoga eller workshops & events er indforstået med, at PT v/Camilla Jensen registrerer og opbevarer dine indtastede personlige oplysninger til journalføring samt udarbejdelse af faktura. Du er altid berettiget til at få berigtigede, udleveret eller slettet dine oplysninger, som sker ved henvendelse til indehaver Camilla Jensen. Du kan læse mere her.
You need to Login for joining waitlist.